Özgür İnternet Gazetesi – Halkın ve Sadece Haklının Yanında…

TARİHE YENİDEN NOT

0 5.871

TARİHE YENİDEN NOT

Yıllardır yazıp durmaktan sıkılmadan yine,yeniden tarihe not düşmek adına bu yazımı kaleme alıyorum.

Akdenizde başlatılacak bir savaş B.O.P(büyük Ortadoğu Planı) yavaş yavaş ısrarla planlandığı gibi sürdürülüyor, kimler tarafından ; AMERİKA-İNGİLTERE-FRANSA diğer maşa ülkeler, Yunanistan,İsrail,İran (evet şaşırmayın bu ülke bize hiç bir zaman dost olmadı.)ve diğer kukla bir kaç ülke daha ..

Yani iki yüzlü Batı zaten son İsrail-gazze üçgeninde açıkça soykırıma hizmet ettiklerini ve ”İnsanlığa ihanet”ettiklerini saklamadan, hatta aklı kıt olanların bile anlayacağı kadar açık ve net ortaya koymaktadırlar.

Rusya, Akdeniz de yapılmak istenenlerin farkında, ABD’nin Dede ağaçta bir çok üsleri en ağır silahlarla donattığının ve Akdeniz de ki bir çökme planında kendi çıkış kapılarının kapandığının farkında olduğu için,bize yakın görünmekte yoksa sakın Rusyanın da dostumuz olduğu yanılgısına kapılmayın.

Dünya da Siyaset kurumu, ülkelerde Beka sorunu ortaya çıkması muhtemel durumlar karşısında sınırlarını içten ve dıştan koruma altına alabilmek için her türlü politik oyunları çok iyi okumalıdır.

Çünkü,ülke menfaatleri neyi gerektiriyorsa acil savunma planları devreye alınır,artık burada kişisel çıkar yada düşmanlıklar ortadan kalkar.

Ne yazık ki’ İncirlik üssü ‘her şeyin merkezi olarak orta doğu çıkmazında B.O.P’un harekat üssüdür, elbette Devletimiz bunun farkındadır olmaması imkansız olan bu durum karşısında mutlaka devreye aldığı acil durum stratejisi vardır.

Vad edilmiş topraklar bir hikaye ile beslenerek Fırat ve civarı daha önce yazdığım ‘Su savaşları’nın başlangıç noktasıdır,İsrail’in suya olan ihtiyacı insanları acımasızca katledecek her şeyi göze alacak safhadadır.

Son 5 yılda sürekli yazdığım ve övgüyle bahsettiğim,siyaset üstü gördüğüm Milli ve yerli savunma hamlelerinin aldığı ivmenin ne denli önem arzettiğini bir kez daha anımsatmak isterim, artık 3.Dünya savaşı RUS-UKRAYNA çatışmasının başlamasıyla düğmeye basılarak başlatılmıştır, bu arada hedef saptırma ve zaten 3.000 yıldır süregelen FİLİSTİN-İSRAİL çatışması Akdenizi ele geçirmek adına ve Amerikanın sürekli gösterdiği ve çizdiği haritada Türkiye topraklarını malum yerleri paylaşmak adına nasıl alçakça ve seviyesizce deklere ettiğini bir kez daha altını çiziyorum.

NE ARAP NE BATI VE BATININ İŞBİRLİKÇİLERİ Bizim dostumuz ve kardeşimiz değildir, elbette hepimiz Orta doğu bataklığın da ya da diğer yerlerde olan her türlü şiddete,katliama, kadın çocuk ayırmadan kiralık askerlerle yok edilmesine,zulme uğratılmalarına ve soykırım yapılmasına asla taraf olamayız gereken platformlarda sesimizi her türlü demokratik araçlarla yükseltmek ve karşı durmak durumundayız.

”Aynı emperyalist devletler aynı derecede şiddetle Türk’ün de, Arap’ın da,Irak’ın da,Anadolu’nun da,Suriye’nin de düşmanlarıdır”…
Mustafa Kemal ATATÜRK

Atatürk’ün, Amerikalı gazeteci Marcosson’a verdiği röportajda söylediği sözlerin bir bölümü: “Bir gün, cihan harbinden sonra Ortadoğu’da kurulan suni devletlerin halkları ayaklanacaktır. O gün geldiğinde, yeni kurduğumuz cumhuriyetimizin yöneticileri, bu halkların değil emperyalist güçlerin yanında yer alırsa aynı akıbete kendileri uğrayacaktır ve Kurtuluş Savaşı’nda yedi düvele haddini bildiren Türk halkı onların da hakkından gelecektir…”

Aynı zamanda Atatürk ;”Ortadoğu bir bataklıktır, Türk milleti bu bataklıktan uzak durmalıdır.”demiştir.

Bu sözlerinde ki uyarıda,politikamızı özenle yapmamız gerektiğine,ne emperyalistlere ne de Arap halkına yandaş olmadan kendi ülke çıkarlarımızı gözeten sağduyulu bir siyasi anlayışa dikkat çekmiştir.

Sevgili okuyucum, benim yaşıtlarım çok iyi bilir ki bizler bu topraklarda 60 yıldır rahat bir nefes alamadan öncelikle Terör belasıyla,sonra kısır siyasi çekişmelerle ve yoklukla,şimdi de iyice azan enflasyon canavarıyla savaşmaktan inanın ki yorulduk,ancak son demde baş gösteren ve büyük 3.Dünya savaşına gebe bu olaylardan dolayı ne yazık ki, çocuklarımızın geçim derdini düşünmeden,güle oynaya yaşayacakları bir ülke veremedik, kim ne derse desin kimi suçlarsa suçlasın bunda hepimizin zaafiyetleri ve eksiklikleri var.

Umuyorum ki bu son gelişmeler en az zararı vererek,çok büyük toprak ve insan kayıplarına neden olmasın.

Sevgilerimle..

 

Haşmet GÜRBÜZ
Genel Sanat Yönetmeni

 

 

 


EGEDE YAŞAM  :::  Özgür İnternet Gazetesi

Halkın ve Sadece Haklının Yanında…

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest
0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
0
Would love your thoughts, please comment.x